top of page

מתעמלים ומתעמלות יקרים

21 במאי 2020

לצערי הרב ההחמרה בהגבלות הסגר, מעלה סימני שאלה ביחס להיתכנות קיום שיעורים פנים מול פנים. אין לדעת כמה זמן זה יימשך וחשוב להמשיך להתאמן ולהתאים את האפשרויות, תוך כדי תנועה.

שיעורי הזום שלי, דוברים את שפת הסטודיו אותה אתם מכירים. עקרונות התרגול והשפה לא יהיו לכם זרים כלל והפועל היוצא הוא תרגול מעמיק ואפקטיבי. אני בונה את השיעורים באופן כזה, שבתומו של כל שיעור המוח והגוף מתאחדים - מתרחשת למידה ותחושת הישג גופני. לדוגמא, השיעור שנגע למציאת מנח ניטרלי, ריכוך הגב ושיווי משקל. מצאתי דרכים אפקטיביות להעביר התחושה ולמצוא את המנח ניטראלי שיכול להיות חמקמק, במיוחד כשזה נעשה מרחוק. שיעור נוסף שהיה השבוע, "לליבת הגוף יש ידיים ורגליים" – היה שיעור מעניין של גיוס שרירי הבטן, הגב העליון והמותניים כמעט ללא כפיפות בטן. חוויה מיוחדת בפני עצמה. חשוב לי מאוד שלא תפסיקו לנוע ולכן אני מציעה לכם לא לוותר על האופציה להשתתף בשיעור Live ו/או לקבל הקלטה. זה לא דומה למפגשי זום מעייפים ממערכת החינוך או ממקומות העבודה, עם מסכים רבים של המשתתפים. השיעור שלי, בו אני מבצעת את כל התרגילים, ממלא את כל המסך ומתגובות המשתתפים, הוא ברור ואפקטיבי. אתם מוזמנים לצפות ולהתרשם ממספר קטעים משיעור כזה.

בשיעורים האלה, תעמיקו את איכות התרגול שלכם ותוסיפו תרגילים חדשים מעולם הפילאטיס והתנועה. כל מה שתזדקקו לו הוא מזרון, גליל וחיבור לרשת עם מצלמה (טלפון יכול לעבוד אבל אנחנו ממליצים על מחשב נייד או טאבלט). אלמד שלושה שיעורים בשבוע. לכל שיעור נושא מיוחד משלו. בין אם תשתתפו בשיעור "Live" ובין אם לא, תעמוד לרשותכם הקלטה של השיעור וכך תוכלו להמשיך ולהעמיק בתרגול למשך שבוע, ללא הגבלה. לחצו לטופס הרשמה און ליין, עם תאריכי השיעורים. ​ פתוחה בפניכם גם אופציה להזמין שיעור מתוך ספריית השיעורים שלנו על פי נושא הקרוב לליבכם, וגם כאן תקבלו את ההקלטה לשימוש לשבוע שלם. במקרה הזה ירד קרדיט אחד מהכרטיסייה הקבוצתית. לחצו לטופס הזמנת צפיות בשיעורי זום מוקלטים. ​ דמי השתתפות ירד קרדיט אחד מכרטיסיית האימון הקבוצתית לכל שיעור זום אפשר לרכוש כרטיסיית זום במחיר מיוחד (אפשרות הפתוחה גם למתאמנים שאינם רשומים לסטודיו תמר לפילאטיס) - 4 שיעורים במחיר 272 ש"ח. אפשר לרכוש שיעור ניסיון במחיר 75 ש"ח (במידה ותרכשו כרטיסיה לאחר מכן יקוזז הפרש התשלום מהכרטיסייה). ​ שנה טובה ומועדים לשמחה, תמר

bottom of page